قیمت اسلیو معده در سال 1403 چقدر است؟

هزینه عمل اسلیو معده

فهرست مطالب

قیمت اسلیو معده به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که ما در اینجا به عوامل تاثیرگذار بر هزینه اسلیو معده و همچنین قیمت عمل اسلیو معده در سال 1403 می پردازیم.

قیمت عمل اسلیو معده + عوامل تاثیرگذار بر هزینه

قیمت اسلیو معده در سال 1403 حدوداً بین 80 تا 90 میلیون تومان است. اما چرا حدودی؟ تعرفه عمل اسلیو معده با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت است که از جمله عوامل تاثیرگذار بر نرخ عمل اسلیو معده عبارتند از:

  • نوع بیمارستانی که عمل جراحی انجام می شود: طبیعتا اگر بیمارستانی که عمل اسلیو را انجام می دهید دولتی باشد هزینه کمتر است اما همان طور که می دانید، میزان رسیدگی و البته تجهیزاتی که در بیمارستان های دولتی وجود دارد بسیار کمتر از بیمارستان های خصوصی است. برای مثال هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان میلاد کمتر از بیمارستان های خصوصی است. از آنجا که عمل اسلیو نوعی عمل لاغری بسیار حساس است بهتر است این عمل در بیمارستان های خصوصی و توسط پزشکان متخصص و متبحر انجام شود تا از عوارض آن در امان باشید.
  • تخصص جراحی که این عمل لاغری را انجام می دهد: در صورتی که برای جراحی اسلیو به یک متخصص جراحی لاغری مراجعه کنید شاید هزینه آن بیشتر از یک جراح عمومی باشد اما مسلما نتیجه عمل رضایت بخش و میزان عوارض اسلیو هم کمتر خواهد بود.
  • پوشش بیمه: در تعرفه اسلیو معده این نکته بسیار مهم است که آیا بیمارستانی که عمل اسلیو را انجام می دهید با بیمه تکمیلی یا بیمه های پایه مثل بیمه تامین اجتماعی قرارداد دارد یا خیر؟ مسلما هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی و در برخی مواقع تامین اجتماعی کمتر از مواقعی خواهد بود که بیمارستان مدنظر شما با هیچ بیمه ای قرارداد نداشته باشد.
  • شهر محل زندگی: شهری که عمل اسلیو را در آنجا انجام می دهید هم در قیمت جراحی اسلیو معده تاثیرگذار است. برای مثال در اکثر مواقع قیمت عمل اسلیو معده در تهران بیشتر از سایر شهرها و استان ها است.

هزینه ای که بابت اسلیو معده پرداخت می شود دقیقا صرف چه خدماتی می شود؟

بیشتر هزینه دریافتی شما صرف موارد زیر می شود:

  • هزینه آزمایش های قبل و بعد از عمل اسلیو؛
  • هزینه بیهوشی؛
  • بستری شدن در بیمارستان (تخت معمولی یا مراقبت های ویژه)؛
  • هزینه اتاق عمل؛
  • داروها، لوازم اتاق عمل و بخش؛
  • دستمزد جراح؛
  • فیزیوتراپی؛
  • تصویربرداری پزشکی؛
  • رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو؛
  • و …

از حدود 80 میلیونی که بابت انجام جراحی اسلیو معده پرداخت می کنید، بیشترین درصد پرداختی شما صرف تجهیزات مصرفی در حین جراحی می شود. تقریبا حدود 50 میلیون صرف هزینه وسایل اتاق عمل می شود و سایر هزینه ها هم صرف امور بیمارستانی مثل بستری، آزمایشات و … می شود.

دکتر سعید شمس در کدام بیمارستان ها عمل اسلیو معده انجام می دهد؟

در حال حاضر دکتر شمس جراحی های اسلیو را در بیمارستان بیمارستان نیکا اقدسیه و نور افشار تهران انجام می دهند. هر دوی این بیمارستان ها یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز درمانی و جراحی در تهران است که مجهز به، به روزترین تجهیزات روز دنیا برای جراحی های لاغری اعم از عمل اسلیو و بای پس معده است.

آیا قیمت عمل اسلیو بسیار ارزان نرمال است؟

از آنجا که عمل اسلیو معده یک عمل لاغری بسیار حساس است باید عوامل زیادی را قبل از جراحی در نظر بگیرید. اینکه جراح شما چه کسی است و چه تخصصی دارد؟ جراحی اسلیو شما در کدام بیمارستان انجام می شود؟ حاضر هستید برای عمل اسلیو معده چقدر هزینه کنید؟

قیمت اسلیو معده در برخی مراکز کمتر اما در برخی مراکز دیگر هزینه بیشتری دریافت می کنند؛ با این حال نباید نرخ اسلیو معده یک مرکز نمی تواند دلیلی بر قبول یا رد کردن آن مرکز باشد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان جراحانی که هزینه بسیار پایین برای عمل اسلیو دریافت می کنند و با تبلیغاتی مثل هزینه ارزان عمل اسلیو، تخفیف عمل اسلیو و … گول نخورید و این را بدانید که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست.

سوالات متداول

در چه صورت بیمه ها هزینه اسلیو معده را تحت پوشش قرار می دهند؟

اولین و اصلی ترین شرطی که بیمه ها هزینه اسلیو معده را تقبل می کنند این است که شاخص توده بدنی شما 40 یا بیشتر از آن باشد.

هزینه عمل اسلیو معده با بیمه تکمیلی چقدر است؟

اینکه بیمه تکمیلی چقدر از قیمت اسلیو معده را تقبل می کند بستگی به نوع بیمه، سقف تعهد و درصد فرانشیز دارد. اما به طور کلی بیمه های تکمیلی هزینه وسایل جراحی را تقبل می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما
ارتباط از طریق واتساپ
اینستاگرام دکتر سعید شمس