مشاهده هزاران عکس قبل و بعد از لاغری و نظرات مراجعین در اینستاگرام ما Instagram
مزایای اسلیو معده چیست؟
مزایای اسلیو معده

مزایای اسلیو معده چیست؟

یکی از سوالات کاندیدای عمل اسلیو معده این است که، مزایای اسلیو معده چیست؟ با شناخت معایب و مزایای اسلیو معده شما می توانید راحت تر تصمیم بگیرید که آیا این عمل یک عمل لاغری مناسب برای شماست یا خیر.  

عمل اسلیو معده یکی از ایمن ترین روش های جراحی لاغری است که ما در اینجا به فواید به این عمل خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده، نوعی عمل لاغری است که باعث کاهش اندازه حجم معده می شود. یکی از مزایای عمل اسلیو معده این است که باعث کاهش وزن چشمگیر افراد با چاقی زیاد می شود. البته این جراحی نمی تواند برای هر فردی مناسب باشد و تنها افرادی که شاخص توده بدنی بالای 35 دارند می توانند از مزایای این نوع جراحی بهره مند شوند. 

در طی این جراحی، جراح لاغری پس از بیهوشی فرد بیش از 75 درصد از معده فرد را برش می دهد؛ که این موضوع باعث کاهش حجم غذای مصرفی فرد می شود. 

مزایای اسلیو معده

عمل اسلیو معده یکی از بهترین جراحی های لاغری برای رسیدن به وزن متعادل است که به غیر از کاهش وزن می تواند باعث بهبود بیماری های مختلف مثل دیابت نوع دو، آرتروز مفاصل و … شود. از جمله سایر فواید عمل اسلیو معده عبارتند از:

استفاده از تکنیک لاپاراسکوپی

در صورتی که هر نوع جراحی لاغری با تکنیک لاپاراسکوپی که یکی از جدیدترین تکنیک های جراحی است انجام شود، عوارض بسیار کمی را به دنبال خواهد داشت. یکی از مزایای جراحی اسلیو معده این است که خوشبختانه امروزه بسیاری از جراحان نیز برای انجام عمل اسلیو معده از تکنیک لاپاراسکوپی استفاده می کنند؛ در این تکنیک نیازی به برش شکم و بخیه آنچنانی نیست. 

سیستم گوارش دستکاری نمی شود

یکی دیگر از فواید اسلیو معده این است که در عمل اسلیو معده برخلاف بای پس معده و بسیاری از عمل های لاغری دیگر، به هیچ عنوان سیستم گوارش فرد دستکاری نمی شود. به همین دلیل عمل اسلیو معده در مقایسه با بای پس معده یک عمل کم تهاجمی تر است و عوارض اسلیو معده نیز کمتر است. 

هیچ وسیله اضافی در شکم فرد قرار نمی گیرد

یکی دیگر از مزایای اسلیو معده این است که برخلاف برخی از انواع جراحی لاغری مانند باندینگ یا بالون معده، نیازی به استفاده از جسم خارجی در شکم فرد نیست. 

طبق تجربیات افرادی که این نوع عمل ها را انجام داده اند، بدن بعضی از این افراد به وسیله خارجی موجود در بدن خود واکنش نشان داده اند که این مشکل علاوه بر عوارضی مثل تهوع و ناراحتی مداومی که به دنبال دارد می تواند باعث شکست عمل لاغری شود که در صورت انجام عمل اسلیو معده از این عارضه در امان هستید. 

مدت زمان جراحی

یکی دیگر از مزایای عمل اسلیو معده این است که این عمل در کمتر از یک ساعت انجام می شود. همچنین مدت بستری شدن پس از عمل اسلیو در بیمارستان تنها یک شب یا مدت بسیار کوتاهی است. 

بهبودی سریع پس از جراحی

دوره نقاهت عمل اسلیو معده بسیار کوتاه است و طبق تجربیات کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند، این افراد در مدت زمان کوتاهی بهبودی پیدا کردند و توانستند به زندگی عادی خود برگردند. 

دوره نقاهت اسلیو معده حدود 3 هفته است و پس از آن بیماران می توانند با رعایت رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو، به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند. 

کاهش وزن سریع

یکی دیگر از مزایای اسلیو معده، کاهش وزن سریع است. معمولا افرادی که این جراحی را انجام داده اند در کمتر یک سال می توانند کاهش وزن زیادی را تجربه کنند؛ به طوری که افرادی که جراحی اسلیو معده انجام داده اند، حدود 80 درصد از اضافه وزن خود را در 6 ماهه اول از دست می دهند. 

برای همیشه لاغر می شوید

یکی دیگر از فواید جراحی اسلیو معده این است که در صورتی که شما به توصیه های بعد از عمل اسلیو معده پایبند باشید و یک سبک زندگی سالم را ادامه دهید؛ به شما این نوید را می دهیم که شما دیگر چاق نخواهید شد و تا پایان عمر یک وزن متعادل خواهید داشت. 

بهبود بیماری های مرتبط با چاقی

یکی دیگر از فواید عمل اسلیو معده این است که در کنار کاهش وزن بسیاری از بیماری های مرتبط با چاقی مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، آپنه خواب، آرتروز، سندرم تخمدان پلی کیستیک و … را تا حد زیادی درمان می کند.

شایان ذکر است که به کمک عمل اسلیو معده خطر انواع سکته ها اعم از سکته قلبی و مغزی کاهش پیدا می کند. همچین این عمل می تواند باعث افزایش کیفیت باروری در بانوان شود. عمل اسلیو معده همچنین می تواند تا حد زیادی علائم بی اختیاری ادرار را پایین بیاورد. در آخر در صورتی که این عمل توسط یک جراح لاغری متبحر انجام شود و شما به مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده پایبند باشید باعث کاهش ریسک ابتلا به سرطان و مرگ و میر ناشی از آن می شود. 

دریافت مشاوره تلفنی و متنی رایگان
برای دریافت مشاوره تلفنی، متنی یا رزرو آنلاین نوبت با ما در ارتباط باشید
دیدگاهتان را بنویسید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.

مشاوره رایگان 09331017878